Va aratam cum sa va protejati profiturile:

-Stabilim cum, cand si cat sa cresteti preturile pe o piata in declin sau cand aceasta se maturizeaza, pentru a va pastra profiturile si cat sa cresteti  preturile atunci cand costurile cresc.

-Evaluam programele de fidelizare si le reconfiguram pentru a nu fi ‘prea generoase’ pentru client, care sa duca la o risipa a profitului.

-Stabilim daca reducerile ‘voluntare‘ de pret nu sunt prea mari in comparatie cu valoarea bunurilor si serviciilor.

-Va ajutam sa interpretati si sa folositi semnalele trimise de concurenta in piata si va ajutam sa controlati sistematic  propriile declaratii si actiuni publice pentru a nu va submina profitul.

Inapoi
Daca piata totala scade, reducerea preturilor mentine volumul vanzarilor la nivel ridicat?
Sunt clientii fideli mai putin profitabili?
Este bine sa structurati oferta pe pachete?
Merita clientii fideli investitia necesara pentru a-i atrage si a-i mentine?
Conteaza cine sunteti, cum vindeti si cum va sustineti produsele in castigarea unei vanzari?
Acordati o importanta mai mare obiectivelor legate de profit asupra celor legate de cota de piata?
O negociere de pret se  refera exclusiv la produse/ servicii si pret?
Ce mesaje transmitem in piata pentru a ne proteja profitul?
Cand transmitem mesaje ofensive pe piata si cum?
    

Google+ facebook twitter blog