Va aratam cum sa obtineti profitul additional de la clientii si partenerii  dumneavoastra prin:

-reconfigurarea ofertei de produse si servicii in functie de disponibilitatea clientilor de a plati

-optimizarea mixului de marketing si directionarea corecta a eforturilor de promovare tinand cont atat de timpul de executie (momentul pentru lansarea campaniilor de promovare) cat si de stabilirea unor elemente clare de diferentiere a produselor de cele ale concurentei

- cresterea  preturilor, ca instrument cu ajutorul caruia va redobanditi valoarea pe care o oferiti clientilor. Identificam varianta cea mai potrivita pentru produsele si serviciile dumneavoastra  in functie de pozitia acestora  fata de  coridorul consistentei preturilor  

- alinierea stimulentelor oferite angajatilor si partenerilor de distributie pentru obtinerea de randament  (profit obtinut) nu doar pentru volum

Inapoi
Stim care sunt preferintele reale ale clientilor?
Vanzarea produselor cu discount acordat de vanzator influenteaza veniturile acestora?
Care sunt asteptarile clientilor de la consultantii de vazari?
Unde se afla clientii si cat de multe produse achizitioneaza ei?
Pentru ce produse si servicii sunt clientii dispusi sa plateasca si cat?
Ce beneficiu financiar obtin cu adevarat firmele din cheltuielile pe care le fac cu publicitatea si promovarea?
Compania pe care o conduceti este profitabila atat cat se poate sau atat cat ar trebui sa fie?
Cand, cum, cu cat si de ce crestem sau reducem preturile?
Cat din vanzarile de produse se realizeaza pe baza de discount?
    

Google+ facebook twitter blog