Identificam si definim oportunitatile de profit aditional prin:

-analiza datelor interne de statut (volum, vanzari, venit, pret, cost variabil pe produs,  estimarile privind cota de piata, dimensiunea bugetului de publicitate)

-analiza datelor de reactie (elasticitatea preturilor, eficienta publicitatii, eficienta vanzarilor), ca baza pentru a stabili orice tip de target al vanzarilor, de a concepe un raspuns la o amenintare din partea concurentei sau de a va schima abordarea in domeniul marketingului

-stabilirea unor modalitati noi de organizare a datelor interne si a unor abordari noi

-stabilirea  factorilor ce va pot diferentia produsele  si serviciile actuale de cele ale concurentei

-identificarea  categoriilor de clienti  in functie de preferintele acestora si disponibilitatea lor de a plati pentru  anumite produse si servicii

Inapoi
Cat de aproape sunteti de pretul care va maximizeaza profitul?
Cat de mult este afectata cererea de modificarea pretului de produs?
Reprezentantii de vanzari ofera clientilor prea usor discounturi?
Care este contributia fiecarui vanzator in profitul obtinut?
Cum respingem o amenintare din partea concurentei?
Trebuie sa reducem preturile cand cererea pentru produsul/ serviciul nostru scade?
De ce anumite categorii de clienti nu cumpara mai mult?
Cum poate fi masurata perceptia valorii produselor si serviciilor si sensibilitatea preturilor de catre clienti?
Cat de aproape sunteti de pretul care va maximizeaza profitul?
Cat de mult este afectata cererea de modificarea pretului de produs?
Reprezentantii de vanzari ofera clientilor prea usor discounturi?
Care este contributia fiecarui vanzator in profitul obtinut?
Cum respingem o amenintare din partea concurentei?
Trebuie sa reducem preturile cand cererea pentru produsul/ serviciul nostru scade?
De ce anumite categorii de clienti nu cumpara mai mult?
Cum poate fi masurata perceptia valorii produselor si serviciilor si sensibilitatea preturilor de catre clienti?
    

Google+ facebook twitter blog