Analiza capacitatii firmei de a genera o  crestere a profitului in conditiile actuale si prognozate al pietei

Facem acest lucru folosind datele  interne si  externe,  urmarind in principal:

- daca s-a facut profit din reducerea costurilor si daca s-a atins limita acestora ca sursa de crestere a veniturilor

- daca si concurenta are aproximativ aceeasi structura a costurilor

- daca cea mai mare parte a veniturilor si a profitului va continua sa vina de la produse cunoscute, care au o evolutie de piata relativ uniforma

- ce produse noi urmeaza sa aduceti pe piata, cand si cu ce grad de noutate

- daca unicitatea produselor s-a erodat

- nivelul competitiei pe piata si modul in care se concureaza  - matricea concurentei

- daca clientii isi pot schimba usor furnizorii

- daca eforturile pe care concurentii pe piata le fac in domeniul marketingului  au un impact nesemnificativ asupra cresterii cererii generale.  Mai exact, daca scaderea preturilor - in limite realiste - transfera  vanzarile de la un competitor la altul, dar afecteaza prea putin cererea generala.

- daca exista constrangeri specifice ce duc la stagnarea sau reducerea  pietei

Inapoi
Lansati produse noi pe piata?
Care va fi raspunsul concurentei daca reducem costurile?
Este profitabil sa intram intr-un razboi al reducerii preturilor?
Ce avantaje au produsele noastre?
Ce va spune comportamentul clientilor despre concurenta?
Care sunt segmentele de clienti profitabile?
Lansati produse noi pe piata?
Care va fi raspunsul concurentei daca reducem costurile?
Este profitabil sa intram intr-un razboi al reducerii preturilor?
Ce avantaje au produsele noastre?
Ce va spune comportamentul clientilor despre concurenta?
Care sunt segmentele de clienti profitabile?
Lansati produse noi pe piata?
Care va fi raspunsul concurentei daca reducem costurile?
Este profitabil sa intram intr-un razboi al reducerii preturilor?
Ce avantaje au produsele noastre?
Ce va spune comportamentul clientilor despre concurenta?
Care sunt segmentele de clienti profitabile?
    

Google+ facebook twitter blog