De ce punem “Accent” pe profit

Traim intr-o lume care se schimba cu o viteza ce ne ia prin surprindere de cele mai multe ori, dat fiind faptul ca suntem angrenati in fiecare zi in lupta cu concurenta, autoritatile, schimbarile politice, criza economica si sociala, efectele globalizarii, limitele impuse de protectia mediului.  Suntem nevoiti sa restructuram continuu afacerea, sa ne schimbam sau sa ne  redefinim  obiectivele,  sa ne  adaptam  noilor conditii.

Pentru  a gasi cel mai puternic motiv de ingrijorare in managementul afacerilor contemporane nu trebuie  sa fim martorii unui caz de frauda intens mediatizat.  Este suficient  sa ne amintim stirile ce au facut deja inconjurul lumii privind  falimentul unor companii renumite,  banci si alte institutii financiare.

Noi consideram ca toate eforturile fiecarei companii – pret, produs, pozitie, promovare - trebuie sa fie redirectionate catre profit, in sensul de a castiga mai mult, fara a sacrifica profitul pentru a vinde mai mult, ca mixul de marketing trebuie folosit pentru cresterea profitului, nu pentru a oferi concurentei  gratis beneficii,  ca intreaga organizare a afacerii  nu trebuie sa permita concurentei sa decodeze strategia de brand, de produs sau de pret.

Prin serviciile noastre de consultanta va oferim solutii care sa va aduca afacerea cat mai aproape de obtinerea profitului maxim,  va ajutam sa castigati profit aditional in lupta cu concurenta si va invatam cum sa va protejati profitul cand piata este in declin sau cand aceasta se maturizeaza.

    

Google+ facebook twitter blog